Olle Andersson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199184827450/edit/info
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Andersson
Vad är ditt discord namn? Dieselslurpen#5406
Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008
Berätta om din karaktär. Hon heter Emma Karlsson hon är 23år, och hon gillar sina vänner och dyrabilar, hon har inte de själv med hon vill ha de själv! Hon har intressen av bilar. pengar och välidgt mycket annat.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag skulle vilja känna på hur det känns av vara lite mer på serven, och lite så som att jobbapå andra jobb och känna på de! Att vara medlem.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är väldigt bra roleplay och många spelar de hela tiden, och det är väldigt mycket bättre än dom andra serverna som exempel Färjestaden och andra servrar.
Hur hittade du Unive? Av att jag kollade på twitch och såg att Cosmo_bt spelade och blev väldigt intresserande av de dirket! Och de såg bra!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna få mycket vänner och ganska mycket bilar och lagom med pengar och känna väldigt många personer!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Dyra bilar och väldigt mycket vänner!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara endast Unive ropleplay!
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Andersson
Vad är ditt discord namn? Dieselslurpen#5406
Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008
Berätta om din karaktär. Hon heter Emma Karlsson hon är 23år, och hon gillar sina vänner och dyrabilar, hon har inte de själv med hon vill ha de själv! Hon har intressen av bilar. pengar och välidgt mycket annat.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag skulle vilja känna på hur det känns av vara lite mer på serven, och lite så som att jobbapå andra jobb och känna på de! Att vara medlem.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är väldigt bra roleplay och många spelar de hela tiden, och det är väldigt mycket bättre än dom andra serverna som exempel Färjestaden och andra servrar.
Hur hittade du Unive? Av att jag kollade på twitch och såg att Cosmo_bt spelade och blev väldigt intresserande av de dirket! Och de såg bra!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna få mycket vänner och ganska mycket bilar och lagom med pengar och känna väldigt många personer!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Dyra bilar och väldigt mycket vänner!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara endast Unive ropleplay!