Olle Andersson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199184827450/edit/info
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Andersson
Vad är ditt discord namn? Dieselslurpen#5406
Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emma Karlsson hon är 23år och är uppväxt i Sverige i Göteborg med sin pappa och mamma. När Emma var tolv år så fick hon reda på att hennes pappa har hamnat i fängelset på grund av narkoitka brott och kört bil olagligt. Hon och hennes mamma var tvungen att flytta till Stockholm. Sen gick det några år och hennes pappa kom ut i fängelset när hon var 18år och hon blev glad att äntligen få se sin pappa igen, men de tråkiga var att Emma blev lämnad an sin pappa och mamma när hon var 18år och hon var tvungen att skaffa hus och sånt man behöver. Hon och hennes pappa eller mamma har inte haft kontakt sen hon var 18år och det var slutet innan hon flyttade till en annan stad.... Hon är glad av sig och omtänksam, hon gillar fina bilar och hon drömmar att ha en själv!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? De är roligt att få testa på något nytt att få göra med grejer än kanske andra på Unive, och verkligen dra roleplayet till max, och verkligen se hur de är att vara medlem på en server!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att de verkar som den är omtyckt av väldigt många, och väldigt många säger att den är bra, och roleplayet det är annat mot en andra servrar. Och alla som spelar där och se hur dom har sina karaktärer och annat!
Hur hittade du Unive? Av att många rekommenderade den och många tyckte den såg bra ut, och då vill jag testa den också tänkte jag!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli seriösare med de och kunna känna att det är en bra roleplay server, och försöka bli vän med många och lära känna nya vänner och annat.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att uppnå Emma"s mål att få många vänner och att nå sina mål som att få en fin bil och leva ett bra liv med andra av hennes vänner.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar endast på Unive hela tiden, för den är väldigt bra med rollspelet och dom andra människorna som spelar på den! För det känns som Unive är mer seriösare än andra servrar!
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Andersson
Vad är ditt discord namn? Dieselslurpen#5406
Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emma Karlsson hon är 23år och är uppväxt i Sverige i Göteborg med sin pappa och mamma. När Emma var tolv år så fick hon reda på att hennes pappa har hamnat i fängelset på grund av narkoitka brott och kört bil olagligt. Hon och hennes mamma var tvungen att flytta till Stockholm. Sen gick det några år och hennes pappa kom ut i fängelset när hon var 18år och hon blev glad att äntligen få se sin pappa igen, men de tråkiga var att Emma blev lämnad an sin pappa och mamma när hon var 18år och hon var tvungen att skaffa hus och sånt man behöver. Hon och hennes pappa eller mamma har inte haft kontakt sen hon var 18år och det var slutet innan hon flyttade till en annan stad.... Hon är glad av sig och omtänksam, hon gillar fina bilar och hon drömmar att ha en själv!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? De är roligt att få testa på något nytt att få göra med grejer än kanske andra på Unive, och verkligen dra roleplayet till max, och verkligen se hur de är att vara medlem på en server!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att de verkar som den är omtyckt av väldigt många, och väldigt många säger att den är bra, och roleplayet det är annat mot en andra servrar. Och alla som spelar där och se hur dom har sina karaktärer och annat!
Hur hittade du Unive? Av att många rekommenderade den och många tyckte den såg bra ut, och då vill jag testa den också tänkte jag!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli seriösare med de och kunna känna att det är en bra roleplay server, och försöka bli vän med många och lära känna nya vänner och annat.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att uppnå Emma"s mål att få många vänner och att nå sina mål som att få en fin bil och leva ett bra liv med andra av hennes vänner.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar endast på Unive hela tiden, för den är väldigt bra med rollspelet och dom andra människorna som spelar på den! För det känns som Unive är mer seriösare än andra servrar!