Nekad Olizz-AF | Medlem ansökning | SvampBob

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4hzey

Icke Medlem
Meddelanden
652
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://help.steampowered.com/sv/wizard/VacBans

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Olizz-AF#2008

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Jag är från en bra bakgrund uppfostrad hårt med väldigt bra jag gillar fotboll bilar/moppar och älskar att hjälpa samhället älskar att bli berömd.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För detta är den ända servern jag brinner för jag älskar RP men känner att den kan bli bättre och jag vill verkligen hjälpa er med det och jag vill få mer tillgång till servern jag är 100 procent på att det hade passat mig och gjort att jag kommer brinna ännu mer för servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är inte som de andra servarna får känslan detta är en bra server och jag bara får en så bra Vibe att jag inte kan sluta spela på den för jag älskar den så mycket och jag vill verkligen hjälpa er så därför vill jag bli medlem

Hur hittade du Unive? Genom en streamer som frågade om en bra server man kan spela på så skrev alla Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska känns som det är på riktigt att jag ska bli omtyckt av folk att jag ska göra ett bra jobb med det jag gör

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis och att hjälpa samhället att göra så servern blir större bättre roligare och sjuk RP

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka