Accepterad Oliver555 | Whitelist ansökning [Erkan} & Alex - Goggle

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oliver555

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Oliver555

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198146998757/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Kristensen

Vad är ditt discord namn? Oliver555o #5957

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2020

Berätta om din karaktär. Jo han hetter Oliver han är 26 år gammal och han kommer från Torslanda en liten stadsdel utanför Göteborg. Han är en väldigt snäll och aktiv person som älskar att lösa problem och hjälpa andra. Han har väldigt glada person som alltid är glad o posetiv 9 fall av 10 och han har alltid velat hjälp folk sen han var liten. På hans fritid gillar han att vara ute i skogen då han har varigt scout i många år så han gillar campa och vara aktiv ute.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skule vilja det då jag vill testa på RP på riktigt då jag har varigt med i andra mindre serigösa. Och så vill jag att vara med och RPa på så värklig nivå som möjligt så alla får en bra spelupplevelse för alla och en bra stund o jag vill göra så alla har roligt och tycker det ör roligt att spela. Och så alla mår bra. Och jag kan bidra till att alla har det bra och får ett gott skratt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag vill värkligen testa RP på rikigt nivå och göra det så värkligt som möjlig.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har inte så mycket men typ 10 timmar

Hur hittade du Multistaden? Har varigt med innan bara ett kort tag och såg det på Yt och villa vara med på riktigt

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka