Nekad oliver4343 | Chef-jobb ansökan [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver4343

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove Street Pizzeria

Vad heter du IRL? Oliver

Vad heter du på discord? Soldicreatore

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Oj har nog spelat sen 2022, men varit ifrån ett tag på grund av fel på dator osv.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mitt fokus kommer att vara att göra Pizzerian till en omtalad destination genom att förbättra kundupplevelsen och höja standarden för kundbemötande. Detta innefattar att implementera träning för personalen för att säkerställa att varje kund får en minnesvärd och positiv upplevelse varje gång de besöker oss. Dessutom planerar jag att introducera nya menyalternativ och kampanjer för att locka nya kunder och behålla våra befintliga. Genom att aktivt lyssna på feedback från kunder och personal kommer jag att kontinuerligt förbättra och anpassa vår verksamhet för att säkerställa att vi håller oss i framkant av branschen och fortsätter att växa och trivas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat länge på grove street pizzeria, runt 3 månader och var personalansvarig som högst. Efter ett tag började min dator krångla och var därför borta ett tag och förlorade rollerna!

Hur ofta kommer du vara inne? Mer eller mindre 4-8 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut! Unives rp ligger i framkant och skulle aldrig få tanken på att byta.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej! Endast Unive.

Har du läst våra Regler? Jajemän!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka