- Meddelanden
- 150
- Reaction score
- 4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor
Vad heter du IRL? Oliver
Vad heter du på discord? Oliver233#1576
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Ish 2 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla vianor genom att rekrytera nya anställda och försöka hålla vianor mer mer öppet så att fler kan pimpa sina bilar. Jag som chef kommer att utveckla yrket genom att försöka komma på nya idéer som att skapa nya former av utbildningar till yrket som en form av HLR eller liknande så man kan samarbeta med sjv på sätt och vis tycker också att fler yrken en vianor som jobbar mucket centralt ska veta hur man ska göra en hlr samt ha sammarebete med sjukvård!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på vianor som erfaren så jag vte hur alla vianormenyer funkar och hur man pimpar olika bilar på olika ställen! Jag har också tidigare varit chef å trygghansa och därifrån lärt mig hur jag ska använda chef menyerna som panelen och hur jag anställer folk, samt har jag goda erfarenheter av att vara en bra och rättvis chef!
Hur ofta kommer du vara inne? Mån-Torsdag: 16:30-22:30
Fredag-Lördag: 10:00-03:00
Söndag: 10:00-22:30
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Japp
Vad heter du IRL? Oliver
Vad heter du på discord? Oliver233#1576
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? Ish 2 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla vianor genom att rekrytera nya anställda och försöka hålla vianor mer mer öppet så att fler kan pimpa sina bilar. Jag som chef kommer att utveckla yrket genom att försöka komma på nya idéer som att skapa nya former av utbildningar till yrket som en form av HLR eller liknande så man kan samarbeta med sjv på sätt och vis tycker också att fler yrken en vianor som jobbar mucket centralt ska veta hur man ska göra en hlr samt ha sammarebete med sjukvård!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på vianor som erfaren så jag vte hur alla vianormenyer funkar och hur man pimpar olika bilar på olika ställen! Jag har också tidigare varit chef å trygghansa och därifrån lärt mig hur jag ska använda chef menyerna som panelen och hur jag anställer folk, samt har jag goda erfarenheter av att vara en bra och rättvis chef!
Hur ofta kommer du vara inne? Mån-Torsdag: 16:30-22:30
Fredag-Lördag: 10:00-03:00
Söndag: 10:00-22:30
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Japp