Nekad oliver172 | Whitelist ansökning [Tha GAYmers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver172

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: oliver172

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Tvsnuten/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Richter

Vad är ditt discord namn? ollat69#5063

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abraham Steprovnic, han kommer från Slovakien men har haft en svår uppväxt och flyttat sig vidare till multistaden. Där han nu ska försöka skaffa sig ett nytt liv från början. Abraham är 25 år gammal och är i stort behov att få träffa och prata med folk och även få ordning på sin ekonomi. Han skulle väldigt gärna vilja jobba inom polis kåren då abraham sedan lite alltid sätt upp till poliser, och han vill även tjäna pengar för att kunna göra rätt för sig i ett samhälle. Abraham är en väldigt känslosam människa och har nära till kärlek o vänskap. Han jobbar väldigt intensivt och jobbar nästinintill närsom helst då han är en jobb narkoman.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag kan bidra väldigt mycket till servern med bra och rolig rp, och jag är väldigt trevlig och alltid glad, jag kan lägga ner mycket tid och älskar att köra på en roleplay server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag provade spela denna server och har verkligen fastnat på den, tycker den är så rolig och ett fantastiskt gäng som spelar. tycker communityn är väldigt bra och servern är välgjord med väldigt trevlig och vänlig staff.

Hur många timmar har du på FiveM? har 42 timmar men har spelat väldigt mycket rp på arma 3 life

Hur hittade du Multistaden? via en kompis

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka