Accepterad Oliver123123 | Medlem ansökning [Baban1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver123123

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? oliver123_1717

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Randy Laddare han är 22 år gammal. Han har haft en ganska tuff uppväxt som liten då hans föräldrar inte hade så mycket pengar då han inte hade råd med märkes kläder som hans kompisar och andra folk i hans närhet hade vilket resulterade i att han började bekna och tjäna pengar genom det, det gjorde även så att han inte hade en sån bra kontakt med sina föräldrar. Han blev även utslängd vid 16 års ålder för att hans föräldrar kom på att han började bette sig dåligt, då hans föräldrar inte ville ha en son som hade ett hat emot polisen. Han hamna även i mycket problem med polisen han åkte in och ut ur fängelset väldigt mycket. Han har även ett väldigt stort bil intresse som han fick som liten så han såg mycket bmw och mercedes som det fanns mycket av i "orten" hans första bil var en Volkswagen r som han köpte med svarta pengar hans dröm bil är en svart mercedes c63, som hans kompis Mike hade som var 5 år äldre än Randy dom brukade köra runt mycket i den och där ifrån så kom hans intresse för bilar. Randy planer med unive staden är att antigen bli bil försäljare eller bil mekaniker iomed att hans intresse för bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en professionellt Rp:ande då jag har spelat fivem i ett antal år, för mig så spelare jag rp för att ha kul och inte för pengar, det jag menar är att jag behöver inte vinna ett scenario för att ha kul. i rp ska bådaparterna ha kul, det spelar inte roll vem som vinner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte bara ska rpa så att jag kan vinna i ett scenario utan att andra också kan vina på scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft att allt man gör ska vara så realistiskt som möjligt. Combat logg att man lämnar servern efter ett pågående scenario pga att man inte vill förlora scenariot. VDM man ska inte använa ett fordon som vapen, tillexempel ska man inte köra på någon med en bil.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på ett antal andra servrar förut, jag har spelat fiveM sedan 2022

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka