Nekad oliver ali | Ban Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver ali

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199439513338/

Ditt Hex-ID: steam:1100001582b86fa

Vad är din discord tagg? r.e.a.z.y_

Vem var det som bannade dig? 5svante

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-22 121746.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag blev skjuten av ett gäng typ 1 dag efter att min krim försvann så jag hade vapen på mig så utav självförsvars reaktioner så skjöt jag tillbaka men försökte fly, sedan när jag försökte fly pittade de sönder min bil så jag var fasst i ett dike och då skjöt de på mig o jag gjorde det samma. Detta kommer inte låta trovärdigt men min el gick medans detta hände så jag försvann ur spelet. Jag vet att jag har gjort fel och tänkte vänta ut bannen utan att göra överklagan men det har gått typ 50 dagar och jag vill spela igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett skottlossnings scenario med ett gäng utan att jag hade krim för jag försvarade mig och krim rollen var inte det jag tänkte på eftersom jag hade haft den i flera månader. sedan försvann jag ur spelet och sedan blir jag bannad. Jag vill göra det väldigt tydligt att jga har tagit lärdom av min ban och kommer alldrig göra om det igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig, det var mitt fel och jag har lärt mig och det kan jag lova

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger tidigasre för olika anl men jag har tagit lärdom varje gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat till och börja med inte varit så dum att jag inte tänker på min indragna krim, det andra hade jag kunnat försökt undvika dom och deras hets bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka