Accepterad oliver ali | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver ali

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199439513338/

Ditt Hex-ID: steam:1100001582b86fa

Vad är din discord tagg? r.e.a.z.y_

Vem var det som bannade dig? Alvin

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-01 214237.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte faktiskt... felaktig ban tror jag vill gärna se klipp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag minns ej att detta har inträffat då har varit pausat från fivem ett tag men vill gärna se ett klipp på händelsen samt httar jag ingen staff som heter alvin

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. antar felaktig då jag inte minns något unive gibb på ett bra tag samt ser jag ingen staff som heter alvin, kan jag få ett klipp skulle det upsskattas. vill gärna spela på unive då det är den ända vättiga servern i hela fiveM sverige.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger innan men det minns jag inte varför för det var välfigt länge sedan :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte vad jag gjort så det är lite svårt men om jag skulle veta skulle jag kunna utväckla alla frågor men har inget klipp eller minne från händelsen så jag minns inget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja, --||--

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aaaa

Du är avstängd för följande:
Regelbrott
Grov RDM (§ 4.1a)
Mer detaljer
skjuter någon helt utan anledning utanför jönssons

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka