Accepterad Olihag | Ansökan till Servervakt [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olihag

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? olihag

Vad är ditt Hex:ID 110000136faf509

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. det varierar jätte mycke men på vardagar brukar jag köra efter skolan mellan typ 16:30-23/00 o på helger brukar det vara större delen av dagarna om jag inte har fotbollsmatch men på lov och så är jag inne mycke mer så vissa dagar nu kanske jag inte är inne så mycket om jag behöver plugga till prov eller liknande.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag vart medlem första gången i augusti 2021 men har blivit av med roller 1 eller 2 gånger men senaste var för typ 1 år sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har varit bannad 14 gånger men dom mesta är små bans och så var det mycket i början när jag var ny till rp. har även några felaktiga bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en sv har i uppgift att avlasta staff teamet genom om det är någon som lallar runt på sjukan o slåss så kan en sv banna den så individen slutar lalla, Men dom ska även hjälpa till med att dva bilar om dom står i vägen och blockerar till exempel om det står massa saab 900 i torget rondellen som det brukar göra så kan en servervakt dva dom så inte fler krockar in i dom så det blir ännu fler bilar stående. Deras uppgift är alltså att se till att reglerna på servern följs och att underlätta så att rp nivån på servern höjs man ska även när man tar åtgärder på folk så som kick eller ban så ska clip finnas så att permsen inte abuseas.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag har märkt att det börjar stå väldigt mycket bilar som är trasiga i vägen fan överallt så jag vill kunna städa upp lite men även att banna problem spelare från servern så dom försvinner o rp nivån höjs. Men även att jag är jävligt duktig på att va på platser där det ofta lallas så då kan jag göra att det blir mindre lall på platser där staffs ofta inte brukar vara men även att jag vill hjälpa till att göra så det är mindre lall på servern överlag

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är till exempel om du som polis skulle dva rånarnas bil så dom inte kan fly bara för att vinna ett scenario men även om du som krim skulle bli nerskjuten av oppsen så revvar du dig själv bara för att vinna. eller om man bannar sina polare från servern bara för att vara rolig/jobbig då abusear du dina perms men även om du ba bannar någon helt utan anledning för du stör dig på människan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka