Nekad ol1ven1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ol1ven1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? ol1ven1

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter zaki han växte upp i fattigt land o hans föräldrar var iväg mkt så han lärde sig o klara sig själv vi tidig ålder sen 2020 när han var 18 flytta han t denna stan o hade nt mkt pengar så han stal mkt mat o sånt för o överleva sen kom några o sa de hade jobb åt han så följde han me dem o började jobba åt dem tills han blev med ett kriminelt nätvärk o började bli intresserad av bilar o vapen. sen flytta han ut ur stan för att försvinna för han ville nt va kriminel mer. sen nu vill han flytta tillbaka

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp har rpat i 4 år mkt av de på unive som kriminel polis sjukvåradre o massa mer. så kan bidra med olika roliger typers rp som kriminell polis jukvårdare o göra roliga senario o även hjälpa nya spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alla i senariot ska ha kul man ska nt bara t.ex göra ett rån ta den snabbaste bilen o bara köra iväg utan man kan ta en bil som går ca lika snabbt som poliserna så de kan bli roligare för båda

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, ett exempel e de flesta reglerna är baserade på sunt förnuft man ska tänka som om de e riktigt. som t.ex powergaming o prata ooc ig sen finns osså andra regler som rdm vdm o copbait som är regler som fof gäller lite inom sunt förnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat rp i 4 år o på unive ett bra tag av de

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har spelat rp i 4 år därför jag nt skriver så mkt då jag har gjort dennna ansökan nån gång innan på mitt föra unive konto (kanske e kopplat med detta vne helt) men ja har rpat i 4 år o e en väldigt seriös o bra rpare

Nekad.
Anledning: Du får endast skicka in 1 ansökan per 24timmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka