Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198931230949/
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor
Vad är ditt discord namn? OJOKE#9999
Vad är ditt födelsedatum? 2006 15 juni
Berätta om din karaktär. Min karaktär Ojoke Ojoke är 19 år och är uppväxt i Stockholm och bor i en lägenhet med sin kusin, Han är kriminell med sin kusin och säljer droger runt sin område, Han är snäll när folk är snälla mot han Och har ett stort intresse för bilar och musik hans dröm är att en dag hoppas han bli en rappare eller en bilmekaniker då han är bra med att prata med folk.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är bra på att rpa och att jag kommer utföra roliga scenarion till servern och folk på servern ser seriösa med sitt rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För mina vänner sa att man servern är bra och dom har bra staffs, och det finns alltid någon att prata med nån.
Hur hittade du Unive? Via mina vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och uteckla mitt rpa och att göra så alla runt mig har roligt, Och kommer ansöka till kriminell och kommer hjälpa folk som är nya att få pengar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ibland
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor
Vad är ditt discord namn? OJOKE#9999
Vad är ditt födelsedatum? 2006 15 juni
Berätta om din karaktär. Min karaktär Ojoke Ojoke är 19 år och är uppväxt i Stockholm och bor i en lägenhet med sin kusin, Han är kriminell med sin kusin och säljer droger runt sin område, Han är snäll när folk är snälla mot han Och har ett stort intresse för bilar och musik hans dröm är att en dag hoppas han bli en rappare eller en bilmekaniker då han är bra med att prata med folk.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är bra på att rpa och att jag kommer utföra roliga scenarion till servern och folk på servern ser seriösa med sitt rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För mina vänner sa att man servern är bra och dom har bra staffs, och det finns alltid någon att prata med nån.
Hur hittade du Unive? Via mina vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och uteckla mitt rpa och att göra så alla runt mig har roligt, Och kommer ansöka till kriminell och kommer hjälpa folk som är nya att få pengar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ibland