Nekad Ohlsson | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198807534739/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Jag heter Nilsson och vart bannad i 4 dagar sedan.

Vad är din discord tagg? Nilsson#8941

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? Jag vet inte hur lång tid

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står bara att jag är banand från discorden.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att philip valde att banna mig för att jag skrev "hur kan du ha kvar din support" till network

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej. det var så att jag och mina vänner hade tydliga bevis på en massa grejer han hade gjort som var fel alla staffs tyckte det samt philip själv. efter ett tag så hade network kvar sin support roll vilket jag tyckte var väldigt konstigt såklart. därför frågade jag hur kan network fortfarande ha kvar sin support roll. Och jag fick inget svar utan mitt svar jag fick var en ban från discorden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan hålla med om att det kan tålkas som negativt eftersom när man skriver något digitalt så vet man inte hur man ska tolka hur denna personen menar menar han att han är dålig eller att network är bra eller om jag var arg när jag skrev det alla kan tolka det på ett helt eget sätt. men jag skrev det som en vanlig fråga inget negativt. Så ja det var en falaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming. först så erkände jag att jag hade gjort fel i support. Sedan så gick jag till forumet och berättade att jag har gjort fel och hur min syn vilken var för mig. Och vad jag kunde ha gjort bättre och jag förstod att jag hade gjort fel i seminariet. Så gjorde jag inte om samma misstag igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt skriva något alls utan i så fall om jag undrade så mycekt så kunde jag sickat pm till han eller att mig i support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja
 
Problemet här är att det är staff disrespekt i Detta. Kan förklara vart det ligger. Om du sitter och skriver till en staff på ett nedvärderande sätt "Hur kan han ha kvar sin roll?", alla fattar vad du menar. Du dumförklarar en staff och detta får staffen att känna sig dålig pågrund utav dig. Du får gärna förklara för mig hur det inte ligger staff disrespekt i det.
Dessutom har du som spelare inte överhuvudtaget att göra med interna beslut som tas gällande staff. Vi i ledningen och övre staff teamet hanterar alla enskilda ärenden gällande Supports internt och det är inget som du som spelare överhuvudtaget ska ifråga sätta eller bry dig om hur vi löser olika problem. Du som spelare är absolut välkommen att uttrycka kritik eller berätta din version, men detta bör du göra i en staff anmälan och inte sitta öppet och provucera på forum. Här ligger problemet.
När du skaffat dig en bättre attitdy gentemot staff medlemmar är du välkommen tillbaka men tills dess har du ingenting här att göra.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top