Nekad OGMofasa | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OGMofasa

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Moustafa

Vad är ditt discord namn? ogmofasa

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mattias Stegner 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Envis, Kaxig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mattias Stegner växte upp i en utsatt ort där han lärde känna många olika typer av människor. Under tonåren flyttade familjen till ett lugnare villaområde, Folket han börja hänga med gav honom en chans att fokusera på framtiden och skapa ett mer stabilt liv. Idag lever Mattias ett vanligt liv och arbetar vitt till största del. Han försöker hålla sig på rätt sida av lagen. Kontakterna från yngre dar finns kvar, men han använder dem helst inte och ser dem som en sista utväg om han någon gång skulle hamna i en svår situation. En av Mattias största hobbys är bilar. Han spenderar mycket av sin fritid i garaget. Allt som har med fordon att göra är ett stort intresse, och han är känd bland sina vänner för att alltid hjälpa till när någon har problem med sin bil. Framöver vill Mattias fortsätta bygga upp ett ärligt liv. Han vet att hans bakgrund alltid kommer vara en del av honom, men han vill att framtiden ska bestå av de val han gör idag, inte av de människor han växt upp med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med seriös och realistisk RP där alla kan ha roligt. Jag gillar att skapa scenarion som kan utveckla min karaktär naturligt. Jag följer reglerna och försöker alltid skapa bra RP för både mig själv och andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna själv. Istället tänka på att skapa bra och realistisk RP där båda får en rolig upplevelse, även om man förlorar själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det va VDM o RDM o sånt skit i början när jag börja spela men inte haft nå problem med att bryta mot regler i andra tillfällen som jag kan komma på.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? (Combat logga) Att logga ut medans man är påväg att förlora i ett scenario (Meta gameing) Att man använder sig utav kommunikation utanför RP som hjälper i ett scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har 1500h på FiveM Minst 1000 av dom är RP så är inte ny till att spela på RP serverar

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka