Accepterad OggleFlackish | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOB

Icke Medlem
Meddelanden
1,194
Reaction score
43
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/vintocsgo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? MOB#5786

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Öggle Flackar är en ung man. Öggle föddes i Kurdistan (Suleiyman delen) han växte upp med en en Kurd-Irakisk pappa och en Kurd mamma med syskon, 2 bröder och 1 syster. Öggle flyttade till Sverige vid 4 månaders åldern, Öggle fick Svensk medborgarskap han flyttade till Sverige med hans mamma och en av hans bröder. Öggle blev utsatt för väldigt mycket rasism och hat mot hans folkgrupp efter han hade börjat grundskolan, många av hans skolkamrater kallade han för "Landlösa Jätten" och hånade han för att han var utländsk. Varför han kallas för "Landlösa Jätten" är eftersom att Kurdistan fanns inte som ett land då och gör inte det heller nu: "Jätten" blev han kallad för att han var väldigt mycket längre än hans vänner vid hans ålder, dem flesta av hans vänner var runt 1.2meter i förskoleklass, Öggle var 1.5meter så han stod ut väldigt mycket från hans klass kamrater. Öggle växte upp med en av hans bröder, dem båda gjorde mycket tillsammans, de gick ut på bowling, bio och badade med varandra, eventuellt flyttade Öggles storebrorsa när Öggle blev 12. Öggle fortsatte växa och han blev lockad mer och mer till kriminaliteten eftersom att det var ett sätt som släppte hans ilska han hade samlat upp av alla som hade behandlat honom så dåligt när han var ung. Att vara kriminell betalade bra, Öggle var väldigt girig och var alltid redo att tjäna en summa pengar oavsett vad det var så länge det inte drog ner hans heder och utsatte hans familj för fara. Öggle är äldre och han har växt han är 194cm och har flyttat hemifrån, nu är ensamstående frågan, hur ska Öggle tjäna hans pengar när han flyttar in för att överleva, Öggle väljer att bli väldigt enthusiastik och försöker alltid tjäna pengar på jobb!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad eftersom att jag har mycket erfarenheter inom RP och kan alla regler väldigt bra och är väldigt duktig på att göra roliga scenarion och fina minnen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Anledningen till att jag vill spela på servern är för att jag har letat väldigt länge att hitta en bra server som uppfyller mina normer/krav, jag vill inte spela på en server där många bryter regler och går runt och förstör andras spelupplevelse, jag har sett en Youtube video på en spelare som spelar på servern och servern såg väldigt bra och det blir väldigt uppfriskande jämfört med alla andra servrar som finns. En till anledning att jag har ansökt är att jag vill skapa fina och roliga minnen, jag har haft väldigt kul på andra servrar och önskar att jag kan uppleva samma nivå av njutning. Även mina vänner har ansökt vilket ger mig ytterligare en anledning att ansöka för whitelist.

Hur hittade du Unive? Jag bläddrade genom servrarna och tyckte att servern såg bra ut och väldigt lockande, jag klickade in och har vart beroende sen dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få till det bästa scenariot som möjligt. Ännu av mina mål är att kunna ge andra bättre RP upplevelser.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server och tror inte jag kommer det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka