Accepterad OggleFlackish | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOB

Icke Medlem
Meddelanden
1,194
Reaction score
43
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2006

Vad heter du på discord? MOB#5786

Mellan vilka tider kan du oftast spela?

Det beror helt enkelt på vilken period av tid jag spelar, exempelvis på sommaren så kan jag spela 24 timmar i rad utan problem, men skolveckor innan sommarlovet så kan jag bara spela maximalt 6-8 timmar per dag.

Måndag: 15:30 - 23:30
Tisdag: 14:30 - 18:00
Onsdag: 15:00 - 18:00 / 21 - 23:00
Torsdag: 15:00 - 18:00 / 21 - 23:00
Fredagar: 12:30-18:00
Lördagar: 10:00-18:00 - 20:00 - 23:30
Söndagar: 9:00-23:30

Jag har väldigt anpassade tider men om man kollar på helhet når jag minst 4 timmar per dag och maximalt, 14 och en halv timma så det är väldigt positivt.

Hur länge har du spelat på Unive?
En hel månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter?
Mina främsta uppgifter är att se till att banna och kicka folk som inte sköter sig, jag vill att alla ska kunna ha väldigt roliga upplevelser, jag vill se till att servern är så "trollfritt" som möjligt, det finns alltid ett antal personer som bestämmer sig att köra över folk i väldigt höga hastigheter så att dem blir dödad (VDM) och jag vill kunna hjälpa till i sånna situationer. (/kick)

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive?
Den största anledningen är för att jag vill vara en attribut till själva "Servervakts" laget, jag gillar att hjälpa folk som kan behöva hjälp med DV på en bil om jag ser de på exempelvis torget, eftersom att jag har varit i många situationer där jag knappt fått hjälp och jag vet hur det känns och jag önskar ingen får känna det för det kan vara extremt jobbigt beroende på situationen. Jag vill också vara servervakt eftersom att när jag spelar vid sena tider finns det inte så många staff/servervakter inne, där kan jag komma in och hjälpa till med "dv" och så vidare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats?
Jag skulle kunna hjälpa hela många personer som har problem och sånt med DV eller som blir påkörd framför mina ögon. Jag är väldigt snabb och effektiv i mitt arbete, jag har alltid lärt mig att försöka vara nummer 1 för annars kommer man ingenstans, så min första prioritet är alltid att försöka hjälpa folk som behöver det eller känner sig stressad, har också lärt mig mer om den hära "stressen" medans Jag har arbetat som Sjukvårdare, Mekonom, Falck och Securitas (ett kort tag), jag har blivit adapterad att kunna hantera situationer på ett mycket lugnt sätt. Jag har förmågan att hålla mig själv samlad i mycket grova stunder.

Varför ska just du bli servervakt?
För att jag är alltid väldigt aktiv, jag skulle säga att jag har över 100 timmar lätt på servern redan bara på en månad, jag siktar alltid på att få in mer och mer timmar på servern för att bli ännu erfaren, jag har 500 timmar på ett annat steam konto och 200 på mitt som jag spelar på nu, att vara servervakt skulle hjälpa mig få in mer timmar, bli ännu erfaren och kunna hjälpa folk. Så en väldigt stor anledning är för att jag kan vara mycket mer aktiv än många andra. Jag är också väldigt motiverad alltid, finns det någon som behöver hjälp kommer jag vara dedikerad till att hjälpa personen så effektivt/mycket och så fort som möjligt.

Varför vill du bli servervakt?
Jag vill bli servervakt för att jag ser Unive gå i en bra väg, jag vill vara en del av Unives utveckling och kunna hjälpa spelare som har problem ingame med så mycket som möjligt, det gör mig glad att se något felfritt och det kommer alltid vara en del av mig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
/revive ID (för att återhämta någon)
/goto (gå till id) ID
/dv (tar bort ett fordon)
/sqlbanoffline (när man bannar någon offline)
/setjob ID (för att ge id ett jobb, som exempelvis meko anställd)
/car (spawna fram en bil)
/noclip (för att flyga runt osynligt genom väggar och mark)
/bring (för att tpa någon till där du är)
/sqlbanhistory (för att kolla någons ban history)
/kick (för att sparka en spelare)
/freeze (för att frysa en person)
/sqlunban (för att unbanna någon)
/spec (för att spectata någon)
/svban (för att banna någon)

Är du whitelistad på serven?
Ja, jag är whitelistad på Unive Roleplay.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans
Ja jag har tyvärr blivit bannad över 7-8 gånger och om du frågar mig tycker jag att det är inget man borde alltid kolla på, det är något som borde bli överkörd, alltså trampad på eftersom att människor kan väldigt lätt modernisera (förbättra, ändras) om man verkligen vill, och det är något jag alltid försöker med när jag gör ett misstag.

Har blivit falsebannad en gång och dem flesta är när jag kör typ 100km/h i stan och skippar rödljus, jag har slutat med det.

Jag har lärt mig att vara mycket mer lugn nu när en sådant situation händer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
+rep
Riktigt skön snubbe, kan alla regler o det vet jag eftersom att det är jag som whitelistade honom, verkar ha goda kunskaper för att kunna bli servervakt och så mycket mer. :)

+rep
Riktigt skön snubbe, kan alla regler o det vet jag eftersom att det är jag som whitelistade honom, verkar ha goda kunskaper för att kunna bli servervakt och så mycket mer. :)
Tack för din kommentar, uppskattas väldigt mycket Kela.

+rep, rikitgt skön snubbe, kan alla regler perfekt, han förtjänar 100% servervakt

WL-Ansvarig
Servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka