Accepterad oggemogge06 | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

oggemogge06

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004671994/

Ditt Hex-ID: 11000013e405ffa

Vad är din discord tagg? OGGEMOGGE06#9466

Vem var det som bannade dig? cr0zz

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte han ville nog vara störig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på parkeringen vid torget och hade precis dött så hade inga grejer och frågade om skjuts och han sa ja och sedan så när jag gick in i bilen så gick han ut ur bilen och sa att jag skulle köra dit själv med hans bil och då sa han att jag skulle tjuvkoppla den och då så gjorde jag det men sedan funkade det inte så jag stack sedan så blev jag kickad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban för han lurade mig och gjorde så att jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången var det jag själv som gjorde fel och slogs utan anledning och sedan andra gången var det min vän. Jag har lärt mig att inte slåss och att det finns folk som är lögnaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lyssnat på honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja nästa gång ska jag använda mer konsekvens tänk och jag tänker läsa reglerna igen och jag kommer från och med nu bete mig exemplariskt på servern<3

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka