- Meddelanden
- 193
- Reaction score
- 3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gsp
Vad heter du IRL? Oscar
Vad heter du på discord? ogge/_spexz
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 9 jan 2023
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer anställa folk som är aktiva och är kompetenta folk och jag kommer göra mycket aktivitetskontroller så alltid folk jobbar och så kommer jag ge lite bonusar som att kanske höja upp dem eller den som jobbats bäst varje vecka belönats med lite extra pengar så dem vill fortfarande jobba kvar och att dem vet att dem gör ett bra jobb.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har bra erfarenheter då jag har jobbat där ett tag innan och jag vet hur jobbet fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? måndag 17-21
tisdag 16-23
onsdag 17-23
torsdag 15:30-23
fredag 15-04 men kommer inte spela hela tiden
lördag 13-02 samma där att jag inte kommer spela hela tiden
söndag 13-23 också att jag inte kommer spela hela tiden
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Oscar
Vad heter du på discord? ogge/_spexz
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 9 jan 2023
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer anställa folk som är aktiva och är kompetenta folk och jag kommer göra mycket aktivitetskontroller så alltid folk jobbar och så kommer jag ge lite bonusar som att kanske höja upp dem eller den som jobbats bäst varje vecka belönats med lite extra pengar så dem vill fortfarande jobba kvar och att dem vet att dem gör ett bra jobb.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har bra erfarenheter då jag har jobbat där ett tag innan och jag vet hur jobbet fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? måndag 17-21
tisdag 16-23
onsdag 17-23
torsdag 15:30-23
fredag 15-04 men kommer inte spela hela tiden
lördag 13-02 samma där att jag inte kommer spela hela tiden
söndag 13-23 också att jag inte kommer spela hela tiden
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja