Nekad Ogge.. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge..

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
193
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198293822926/

Ditt Hex-ID: steam:110000113e1adce

Vad är din discord tagg? ogge eller _spexz

Vem var det som bannade dig? antoniomaric716

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-21 200836.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? antonio valde att banna mig för att jag körde för fort mitt i stan som man inte ska göra. Han valde också att banna mig för att jag just åkte för bi polisstationen i en hög fart som man inte hade gjort i verkligheten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde runt med min som vanligt och testade den för den har en ny handling och sen åker jag och ska köpa nya bil nycklar till några av mina bilar och sen så testar hag att trycka på lite med min bil och åker mot röda garaget och trycker på ännu mer men inte max fär att se hur den accar men sen så fortsätter jag ut mot polisationen och gasar sen ut mot piren för att svänga ut på motor vägen ut mot meko så du trycker jag på fullt på bilen för att se vad den toppar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig utan den var rätt placerad för det var jag som gjorde fel genom att jag kör alldeles för snabbt i staden utan någon som helst anledning och sen att jag åker förbi en polisstationen var inte heller så bra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för vdm innan och jag lärde mig att jag inte ska köra på någon utan någon som helst anledning till det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag tar min bil kör fullt lagligt till typ Sandy flygplats eller att jag kör till den flygplatsen i stan för att sen testa bilen där för det är ingen rp zone där och då kan jag testa den lite hur jag vill utan att jag ska bli bannad för att jag kör för fort och det skulle jag gjort från första början bara att jag inte tänkte mig för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag alltid ska köra lagligt om det inte finns någon eller något scenario bakom det. Jag får endast köra frö snabbt när jag t,ex ska åka på en prio för att hjälpa vänner som behöver hjälp eller om min kompis är död så tar jag min vän till sjukan. Jag kommer också alltid göra så att om jag vill testa mina bilar så åker jag till ett område där det inte är mycket folk såsom flygplatsen där jag kan testa mina bilar och att jag får köra olagligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka