Nekad OfficialSipsy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197975514039/

Ditt Hex-ID: vacbanned sidan är nere.

Vad är din discord tagg? 1.officialsipsy

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: anticheat ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade aimbot installerat utan mening när jag gick in på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rp:ade helt vanligt som jag brukar göra och sedan just i det scenariot så skulle jag visa min kompis mitt första nya vapen som jag hade köpt, jag var verkligen glad över att jag kan nu bidra med annan rp med vapnet osv. När jag sedan tar upp vapnet för att visa min vän det så blir jag bannad, jag blev chockad först och trodde jag hade fått anticheat buggen igen som jag har fått ett par gånger. Sedan kollade jag igenom mina filer och såg att jag inte hade tagit bort saken som jag inte skulle laddat ner från början.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså lite halvt är den skulle jag nog säga eftersom att jag hade aimbot installerat men hade inget medvetande om det. Jag hade använt det på en lall server och glömde att ta bort det. Jag vet att detta verkligen var jätte dumt av mig och att detta inte är okej men jag skulle tagit bort aimboten men glömde göra det innan jag gick in på unive. Jag ber hemskt mycket om ursäkt och jag förstår om detta inte låter trovärdigt men jag kan lova och svära på att detta är exakt vad som hände. Förlåt för detta och jag ber om en till chans, det var ett bra tag sen jag blev bannad och jag har längtat till att spela på unive igen. Jag vill verkligen inte skapa problem på servern osv, jag vill bidra med bra och realistisk rp och rpa som man kan. Vill även tillägga att jag kom in på servern för ett par dagar sen och sen dagen efter vad jag bannad igen, vet inte om det var någon bugg eller något men jag blev väldigt glad att jag "blev unbannad" igen men så var det inte. Förlåt igen för detta!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad flertals gånger men enligt kommandot in game så är det 3 om man räknar med denna. Jag har även blivit bannad förr i tiden när jag inte riktigt visste vad rp vad så jag lallade men jag har lärt mig av det. Såklart kommer jag att lära mig grovt av denna ban att inte installera saker som jag inte ska. Det var verkligen jätte dumt av mig att installera det från början och jag önska jag aldrig råkade gå in på unive med det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunde gå tillbaka i tiden hade jag gjort det direkt och tagit bort det där aimboten som jag glömde göra innan jag gick in på unive. Jag ville prova det på en lall server med några vänner sedan ta bort det och inte använda det på unive som det låter som. Jag har rensat aimboten och tagit bort allt nu för att detta inte ska hända igen, jag ber verkligen så mycket om ursäkt och jag vill verkligen ha en till chans på unive.🙏😊

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är klart, jag har verkligen lärt mig till 100% att inte göra om detta och att detta var jätte dumt av mig, jag har nu lärt mig att jag inte ska ladda ner något för att riskera sedan att glömma ta bort innan jag går in på unive. Jag lovar på allt att detta aldrig händer igen, ni kan blacklista mig eller vad som helst om detta händer igen eller något liknande om jag bara får EN till chans. Detta var verkligen inte meningen även om det låter som att jag ljuger, jag älskar verkligen denna servern och vill jätte jätte gärna spela på servern igen. Jag vet inte hur jag ska förlåta detta men jag menar verkligen det med hela mitt hjärta!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka