Officialactys | Whitelist ansökning

• Trådskapare Trådskapare Actys
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Actys

Gäst
Användarnamn: Officialactys

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Actys/

Vad är ditt Hex-ID? 11000013212328e

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Jag är en 20 årig grabb som heter Enzo jag är uppväxt i krimminalitet min pappa och mamma var väldigt besvikna på mig på grund av den vägen jag valde att gå. Mina föräldrar kastade ut mig ur huset och då blev jag hemlös. Jag frågade några vänner om jag kunde bo hos de men ingen sa ja, utom en person min kusin. Min kusins föräldrar och mina föräldrar bråkade alltid och därför så tyckte hans föräldrar att mina föräldrar va idioter som kastade ut mig. Jag och min kusin började göra massa dumheter tills en dag. Min pappa ringde mig när jag satt och kollade på film jag blev jätte förvånad och svarade. Han sa att mamma hade gått bort jag började gråta och la på. Det var då jag ville förbättra mitt liv även om min mamma kastade ut mig. Jag ville av nån anledning göra henne stolt. Det jag gjorde för att förbättra mitt liv var att flytta till den här staden men när jag flyttade till den här staden blev det bara värre. Jag träffade fler vänner som var krimminela och de pushade bara mig till värre saker. Jag försöker att förbättra mitt liv men det går inte så bra.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har spelat på den här servern i många timmar och tycker verkligen att den är bra jag bryter inte mot några regler jag kör verkligen seriöst och jag älskar att roleplaya på eran server och hoppas verkligen att jag blir whitelistad.

Hur många timmar har du på FiveM? 145 timmar.

GODKÄND
Bra ansökan, du har blivit godkänd och allt som är kvar nu är en muntlig intervju, den kan bli gjord med en WL-Ansvarig i våran discord. Lycka till!

Tack för att du just valt Multistaden.

Mvh. Hampus O.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka