Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198018930516/
Vad är ditt namn i verkligheten? Stacke
Vad är ditt discord namn? Davlan#7069
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille vid 21 år .Han har en bra tuff barndom men har genom åren och ju äldre han blivit fått ordning på sletna liv. Han slet hårt i skolan för att få godkända betyg han fått Detta har gjort så han alltid sliter och sedan förtjänar allt han senare får i livet
bilar har han alltid varit intresserad i genom åren, men tappat intresse för bilar. för han började med baka kakor istället.
Detta har tagit över hans fritid och det han bakar mycket kakor på sin mesta dels av fritid. Just nu bakar han flera rulltårtor ca 30 st.
Annat än baka så simmar han stora delar av dagarna att prata med nya och även bekanta människor agående bakade,
Detta för att hans mamma och pappa gick bort i en motorcykel olycka och det har väckt starka känslor hos han, som hämnd och aggressivitet på sina fiender.
Detta för att personen som orsakade olyckan körde för fort och mycket aggro.
Detta lever med han för resten av livet. Nu de senaste åren har det gått bra för han och lever ett lyckligt liv ensam. med sina bakelser.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är mycket mogen och väldigt intresserad i denna server. Är mycket erfarenhet i rp och i verkliga livet. Så har mycket att tillbringa till servern. och göra mycket roliga scenarion och långa. jag kommer också bidra ett seriöst och roligt rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att de är en mycket bra server och skulle vilja vara en av dom som spelar på en grym server. samt så har jag varit med i flera 18+ server. men tycker denna server är mer rolig för att de finns bra mycket fler spelare.
Hur hittade du Unive? genom en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna göra så många roliga, intensiva, lång dragna. scenarion och göra mycket social rp och träffa mycket folk.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vet inte mitt mål på själva server. men kommer börja med att känna kontakter sedan får man gå vidare från det.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte just nu det var längesen med rp men är intresserad att börja igen. har som sagt varit med mycket 18+ server men kommer tyvärr inte ihåg namnen på de
Vad är ditt namn i verkligheten? Stacke
Vad är ditt discord namn? Davlan#7069
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille vid 21 år .Han har en bra tuff barndom men har genom åren och ju äldre han blivit fått ordning på sletna liv. Han slet hårt i skolan för att få godkända betyg han fått Detta har gjort så han alltid sliter och sedan förtjänar allt han senare får i livet
bilar har han alltid varit intresserad i genom åren, men tappat intresse för bilar. för han började med baka kakor istället.
Detta har tagit över hans fritid och det han bakar mycket kakor på sin mesta dels av fritid. Just nu bakar han flera rulltårtor ca 30 st.
Annat än baka så simmar han stora delar av dagarna att prata med nya och även bekanta människor agående bakade,
Detta för att hans mamma och pappa gick bort i en motorcykel olycka och det har väckt starka känslor hos han, som hämnd och aggressivitet på sina fiender.
Detta för att personen som orsakade olyckan körde för fort och mycket aggro.
Detta lever med han för resten av livet. Nu de senaste åren har det gått bra för han och lever ett lyckligt liv ensam. med sina bakelser.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är mycket mogen och väldigt intresserad i denna server. Är mycket erfarenhet i rp och i verkliga livet. Så har mycket att tillbringa till servern. och göra mycket roliga scenarion och långa. jag kommer också bidra ett seriöst och roligt rp.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att de är en mycket bra server och skulle vilja vara en av dom som spelar på en grym server. samt så har jag varit med i flera 18+ server. men tycker denna server är mer rolig för att de finns bra mycket fler spelare.
Hur hittade du Unive? genom en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna göra så många roliga, intensiva, lång dragna. scenarion och göra mycket social rp och träffa mycket folk.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vet inte mitt mål på själva server. men kommer börja med att känna kontakter sedan får man gå vidare från det.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte just nu det var längesen med rp men är intresserad att börja igen. har som sagt varit med mycket 18+ server men kommer tyvärr inte ihåg namnen på de