Nekad oddieffs | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oddieffs

Icke Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198401871518/

Ditt Hex-ID: 76561198401871518

Vad är din discord tagg? oddieffs

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-11 015045.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt med pistolen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg var inne patrullerade med min kollega och hittade kriminella med vapen som riktade och sköt. Då tog jag fram mitt vapen och sköt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Giltig, jag gjorde fel. Jag letade lite efter skottlossningar och var trött på unive. JAg borde inte ha spelat då jag ångrar mig. JAg vill komma tillbaka och utföra en rolig kriminell rp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mycket om att jag var squeker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte letat efter pang pang

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag ska ha rolig social rp och inte endast leta efter att skjuta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yepps

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka