Nekad o2xutv | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WinQan

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Winqvist

Ange ditt födelsedatum 17 September 2007

Vad heter du på discord? o2xu#2434

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar: 15:30 - 22:00
Tisdagar: 13:50 - 22:00
Onsdag: 14:50 - 22:00
Torsdag: 15.50 - 22:00
Fredag: 14:00 - 02:00
Lördag: 12:00 - 02:00
Söndag: 12:00 - 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader sen har jag spelat FiveM ett bra tag

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag underlätta för staffsen genom att främst kicka personer som lallar och byter mot Unives regler. Hade inte tvekat på att kicka folk som bryter mot serverns regler även om det hade varit någon som jag känner.. Eftersom det vissa tider och på vissa platser kan vara mycket lall som förstör rpn för en själv och också de runt om en så står man ofta i sådana situationer där man skulle vilja göra något åt det och i detta fall hade det underlättat något enormt genom att vara servervakt då jag endast vill höja rp nivån på servern. Men som sagt hade jag framförallt viljat underlätta för staffsen så mycket som möjligt så de inte behöver lägga energi på lallare som endast är ute efter att förstöra utan i sådana situationer hade jag kunnat få bort lallare och andra personer som begår regelbrott själv utan att behöva stå ut med det vilket jag anser sänker rp nivån

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Om jag skulle få chansen att bli Servervakt på just Unive så skulle jag tänka mer på hur folk beter sig på servern och vad dom gör mindre bra. Jag skulle hjälpa själva folket som spelar på unive och hjälpa staffsen som inte kan ge varningar till alla som bryter mot reglerna som VDM, Sunt förnuft, OOC, och den främst som alla håller på med LALL. Jag kommer även att hjälpa till med att kicka folk, SVbanna folk som ej beter sig osv. Jag kommer även att försöka ta lärdom av andra Staffs på Unive för att kunna utveckla mitt egna jobb som Servervakt och kunna ta lärdom av dom för att bli en så bra Servervakt som möjligt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort alla lallare och få in nya personer. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort alla dåliga personer som inte beter sig och inte kan rpa. Sen försöka få in nya spelare som är trevliga och har en bra rp nivå. På så sätt kommer jag utveckla servern med rp nivå och fortfarande hålla en stabil spelar bas, om inte den blir bättre. Och om jag gör så folk får ett straff och dom verkligen älskar servern då kommer dom inte göra samma misstag en gång till för dom vill inte bli straffad för det, då så gör dom rätt nästa gång och det blir bra för alla. Jag kommer dva alla onödiga bilar som är dumpade på vägen för att minimera dsyncen då blir det bättre för många.

Varför ska just du bli servervakt? För jag kommer att vara så seriös som jag kan. för jag vill hjälpa servern att bli en bättre plats och få bort dom som är här för att bara förstöra. och det är tråkigt när man skriver /me puttar ut han och så sitter dom bara kvar för det tycker jag är väldigt tråkigt eller när jag var en sjuksköterska hade jag svårt med att folk som inte kan mycket om rp svarar inte när jag skrev /me kollar puls . och jag vill hjälpa mig men också andra så rp och senariorna blir soligare för båda sider. Och det viktigaste ALLA SKA HA KUL.....fast inte lalla

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att eftersom att Unive har en så stor spelarbas med mycket och aktiva spelare så behövs det personal (servervakt) Och jag anser att servervakt passar mig bra för du får fortfarande RPa lika mycket som vanligt bara att du kan hjälpa andra spelare som har dött av en bugg eller straffa spelare som inte sköter sig. och då hade det varit bra att vara servervakt för att eftersom att det är så många spelare på servern så behövs det ordentligt med människor som kan straffa alla spelare som vill förstöra för alla andra med flit. Jag anser att väldigt många dör av buggar eller missklicks och det är piss tråkigt att förlora allt genom en sån sak och då hade det behövs att vara servervakt jag har dött ett flertal gånger genom att ramla genom marken och sen blir dödad när man hamnar uppe på marken igen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv /toggleid /togglename /kick /svban /revive /sqlban /sqlunban /m /tpm /noclip /bring /freeze /spec /skin /giveitem /setjob

Är du whitelistad på serven? Ja det är klart!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har haft korttids bans när jag började spela på servern och inte kunde ett piss som t.ex. VDM

Spelar du på någon annan server för tillfället? Absolut inte. Unive=Hjärta

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka