Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199138848064/
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac
Vad är ditt discord namn? nyspect.#4728
Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008
Berätta om din karaktär. Jag är en grabb på 20 bast, jag älskar köra cross och har ett stort intresse för boxning och gillar bilar samt allt som har med en motor och göra, jag är inte en speciellt känslig grabb, har lite aggro problem, jag är bra på sport och gillar att hänga med vänner!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för jag älskar servern och kommer vara väldigt aktiv, jag spelar väldigt mycket och är en rätt så positiv grabb även om jag inte kommer med så kommer jag ta nya tag o försöka igen! kommer vara aktiv, kan även hjälpa folk som behöver hjälp om ni har mycket att göra!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att de är en seriös rp server och inte mycket lall och bra staffs, ägaren e bra, mods, support, bra hjälp allmänt!
Hur hittade du Unive? Det var en kompis som sa till mig när vi snackade dc så sa han ska vi kö Unive så frågade jag vad är Unive så sa han det är en bra rp server så sa jag visst vi provar sen des har jag varit helt fast i Unive!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna hitta många nya vänner och samt bli allmänt bra på rollspel, tycker det är svin roligt och kommer verkligen spela mycket!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive rp server är att kunna tjäna mycket pengar och jobba på bra och leva lite av mitt drömliv IRL, jag kommer också att försöka köra så mycket som möjligt och nöta på för att bli bra!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är bara Unive nu spelar jag inte fivem unive rp så kör jag nog CS:GO som jag annars också gillar! Unive är en jätte bra server som jag gillar mycket och kommer ta vara på denna tid i denna fantastiska server. TACK!
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac
Vad är ditt discord namn? nyspect.#4728
Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008
Berätta om din karaktär. Jag är en grabb på 20 bast, jag älskar köra cross och har ett stort intresse för boxning och gillar bilar samt allt som har med en motor och göra, jag är inte en speciellt känslig grabb, har lite aggro problem, jag är bra på sport och gillar att hänga med vänner!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för jag älskar servern och kommer vara väldigt aktiv, jag spelar väldigt mycket och är en rätt så positiv grabb även om jag inte kommer med så kommer jag ta nya tag o försöka igen! kommer vara aktiv, kan även hjälpa folk som behöver hjälp om ni har mycket att göra!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att de är en seriös rp server och inte mycket lall och bra staffs, ägaren e bra, mods, support, bra hjälp allmänt!
Hur hittade du Unive? Det var en kompis som sa till mig när vi snackade dc så sa han ska vi kö Unive så frågade jag vad är Unive så sa han det är en bra rp server så sa jag visst vi provar sen des har jag varit helt fast i Unive!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna hitta många nya vänner och samt bli allmänt bra på rollspel, tycker det är svin roligt och kommer verkligen spela mycket!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive rp server är att kunna tjäna mycket pengar och jobba på bra och leva lite av mitt drömliv IRL, jag kommer också att försöka köra så mycket som möjligt och nöta på för att bli bra!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är bara Unive nu spelar jag inte fivem unive rp så kör jag nog CS:GO som jag annars också gillar! Unive är en jätte bra server som jag gillar mycket och kommer ta vara på denna tid i denna fantastiska server. TACK!