Nekad Nunnomannen | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nunnomannen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Santoss

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Daniel Persson 23-25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund: Daniel kommer från malmö och har alltid velat bli polis som har varit en stor dröm. Daniel växer upp i bra omstigheter och går på polishögskolan i malmö och läser senare klart och är redo för ta sitt nya liv i staden unive
Hans framstid planer är såklart att bli polis. Och lära sig känna folk inom kåren och göra staden tryggare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra me seriös rp är ingen problemspelare och har lång efarenhet inom fivem

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte alltid kan vinna scenarion och att man då måste ta att man också förlorar annars så hade rp varit helt i onödigt för man vinner ju inte hela tiden irl

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Asså ja och nej inte gjort det medvetandet men de var nån regel som ja missförstod men sen så lärde jag mig den

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Ja

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM är om man gör på någon medvetande. RDM om man startar en onödig konflikt för ingenting

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja inget så men att jag har efarenhet inom rp och vet hur man rpear .

Nekad.
Anledning:
Utveckla dina svar på frågorna "Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord?", "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär".

Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka