Nekad NummerUno777 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SpexyOG

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198893761963

Ditt Hex-ID: steam:110000137a405ab

Vad är din discord tagg? spexyog

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: fddsffdghfg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag först blev anticheat bannad från en engeslk gang rp server, dom hade fini ac vilket unive ochså har och därför vart jag bannad på unive även fast jag ej hade brutit mot unives regler. Då kontaktade jag ägaren av fini ac och betalade bort min global ban som man fick göra enlgit honom för att då bli unbannad från unive. Men enligt philip320 så kontrolerar ej fini ac unives ban och philip visste ej om denna deal jag gjorde med fini ac ägaren. Jag sa även detta till fini ac ägaren och han gick med på allt och sa att detta va okej till 100%.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev med philip320 i pm om en annan temp ban jag hade och då sa jag allt som hände med denna deal med fini, då tyckte ej philip att denna deal va okej då enligt phlip320 då pengarna ej gick till honom och att fini unbannade mig utan hans tillstånd. Fast som sagt va denna ban inte på unive utan jag blev bannad på en engelsk ganrp server och jag bröt inga regler på unive på något sätt. Sedan vill jag lägga till att jag har bett om ursäkt flera gånger och sagt flera gånger hur detta hände och exakt va som hände innan och allt men ändå blir jag nekad om och om igen och bannad från alla unive dcs för jag skrev till philip i pm om detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Såhär tycker jag, det va en felaktig ban på sättochvis men på ett sätt inte. Jag bröt som sagt inga unive regler överhuvudtaget utan jag bröt mot en engelsk gangrp servers regler.
Jag blev ju ej orginelt bannad på unive utan jag blev gloabl bannad av fini ac. Men att jag tekniskt sätt betalade fini för att han skulle ta bort min global ban utan att philip visste va ju fel på det sättet.
Jag borde ej betalat fini för en unban utan borde gått till philip och gjort en deal men enligt fini va ju denna deal okej och då han äger anticheatet och har all kontroll där tyckte jag att jag skulle gå till fini atm.
Men jag gjorde inget fel på eller mot unive på något sätt eller inte ens på en svensk server utan detta hade helt och göra med en engelsk server. Jag har aldrig moddad eller fuskad på något sätt på unive men ändå blir jag bannad för "moddare" på unive så på det sättet är detta en felaktig ban.
Jag har försökt kontaktat philip flertalet gånger om detta och gett massa erbjudanden men jag blev då bannad från unive dc då han förmodligen tyckte att jag va jobbig.
Jag skulle aldrig göra om detta på något sett efter allt som har hänt. Jag har spenderad alla mina pengar på fini och att han skulle unbanna mig men det slutade med att jag blev perma bannad på unive av philip.
Min ban på den engelska gangrp servern är gammal cirka 2-3 veckor sedan.
Jag fattar varför philip tyckte att detta va fel men allt detta va utanför unive då jag aldrig blev bannad på unive eller gjorde felet på unive och denna deal va rätt enligt fini då unive aldrig bannade mig på unive utan jag blev som sagt bannad på en engelsk server.
Åter igen asså jag blev aldrig bannad från unive utan från en engelsk server men fortfarande blir min överklagan nekad även fast jag har förklarat exakt allt och lite till. Jag fattar att ni är försiktiga med att släppa in folk med ac bans men lita på mig jag hade aldrig fuskat på unive och har aldrig gjort snälla asså kan vi iaf snacka ut detta i en vc eller något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte tidigare blivit bannad. Dock så har jag ig bans för andra anledningar som inte gäller P BANS.
Som Hets IG och flera andra små bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bett philip om en unban/whitelist från fini och försökt betala honom istället. Jag hade även kunnat låta bli att fuska på en engelsk server eller fivem överhuvudtaget. Jag kunde även skrivit till philip om allt detta och bett han om tillåtelse att betala fini eller han från första början. Jag kunde ha undvikt detta igenom att aldrig ens spoofa från en engelsk server eller ens spela på en engelsk server och bara skött mig och följt deras regler från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig välldigt mycket av denna ban både att skärpa till mig på fivem och inte spammat i pm mm. Jag kommer aldrig göra något fel igen och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag tog philips tid i pm och inte gjorde rätt för mig från första början.
Borde inte heller ha tagit den dealen utan philp320s tillstånd att få kö på unive efter ja köpt. Jag har lärt mig att respektera alla fivem servers regler och att sköta mig allmänt. Jag skulle även säga att de va rätt att ge mig denna ban då jag faktiskt ärligt har lärt mig av den, såklart tycker ja att det är lite väl hårt med denna typ av ban men jag fattar ju varför. Jag kan lova och svära att detta aldrig kommer att hända igen och att jag kommer respektera era beslut på alla sätt och vis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja! En snabb liten information till 320. Jag vet att jag haft dålig uppförande i din pm men som sagt jag kommer aldrig göra om mina misstag speciellt det jag gjorde med Fini AC.

Jag svär på gud 320 att om jag gör minsta lilla fel, det kan vara VAD SOM HELST. Du får PERMANENT blacklista mig och göra hur du vill tills vidare.
Detta har gått överstyrd och jag vet att ni inte längre har Fini AC. Har också hört en del rykten om att jag Spoofat, INTE sant 320.
Vill bara att du ska ge mig en sista chans och jag lovar att jag aldrig kommer att betala någon i hela FiveM förutom TILL unive.

Har inga tidigare bans innan detta vilket tyder på att jag faktiskt är en god RPare. Vet inte hur ni vill göra för att vi ska komma fram till något nu. Om det nu än är så att du fortfarande vill att jag ska vänta tills 2024 så informera gärna mig angående det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka