Nekad ns1hs | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

detjugitreee

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? 23_better_than_g1

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi hassan, ganska slö och trött men ändå väldigt pigg, han är 19 år, gillar att hänga och snacka med folk. Är väldigt social. Han har växt upp och gått igenom sin barndom med en o samma kompis, han heter viktor och är också 21 år. Abdi har lite dålig hörsel men hör ändå ganska bra, tillräckligt att nån ska kunna erbjuda han en tub tomatpure, det är nämligen så att abdi älskar köttfärsås med spaggeti men av någon anledning så har han aldrig tomatpure hemma så han får gå till närmaste coop för att köpa det. Abdi flyttade till Nova för att hans mamma bodde där men hon flyttade tyvär för 2 år sedan men mamma sa att det var en väldigt trevlig stad. Mamma heter Julia och hon är 54 år, hon älskar spaggeti och köttfärssås precis som Abdi. När abdi var 14 år fick han för första gången köra bil på motorbana, i nuläget skaffade han c körkort och sparar till en bil. Bilen han har tänkt köpa är en Audi, han tänkte ha den grå eller svart men han kan inte bestämma sig. Abdi har jobbat på lite olika jobb t.ex postnord och slaktare. Han har blivit erbjuden att jobba hos Securitas eller Trygghansa men han är inte riktigt säker på vad han ska välja för båda jobben låter spännande. När abdi blir äldre har han tänkt att hjälpa andra personer som har lite svårt i livet t.ex inte har så mycket pengar så att det blir svårt med mat och tak över huvudet. abdi älskar även karins lasagne och han brukar spendera lite överdivet mycket pengar på det, häromdan köpte han 50 paket med karins lasagne och åt upp 40 av paketen på under 3 timmar. abdi fick väldigt ont i magen efter det. Men abdi är en vänlig person och det är han glad över att han är. När abdi var 20 år alltså för 1 år sedan dog hans pappa i en bilkrash, hans pappa hette Nils och var 53 år när krashen uppstod. Abdi tänker fortfarande på sin pappa dag in och dag ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra med bra RP och leva som en vanlig person och bete mig som en vanlig person

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för de e kul inte för att vinna och båda parterna ska vinna inte bara en part för det ska vara roligt att spela

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? japp jag har läst och förstått. RDM står för random deathmatch till exemple om jag går till torget och dödar någon utan anedning eller om jag skjuter någon utan anledning! VDM står för vehicle deathmatch och det är då om jag kör över någon eller dödar någon genom mitt fordon lite mer förklaring, an använder sitt fordon som ett vapen. Combat loggin är vi säger att jag blir rånad och då kanske jag har 1000kr kontanter jag inte vill förlora dem 1000 kronorna så kan man lämna servern/ alt f4 eller något som man disconnectar med. Så blir det combat loggin och det är inte tillåtet inget av de jag har skrivit här är inte tillåtet!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? typ 100 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä inte direkt att jag försöker bara köra bra och schysst spel/rp och ska mig ett jobb kanske köpa lite bilar. Och bara ha roligt och följa alla regler. har varit medborgare innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka