Nekad NS1ELVIS | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NS1ELVIS

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? itesh762

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter sven mohati han är 23 år gammal och när han var liten var han med om en bilolycka och bröt armen detta gjorde så sven mohati fick lindriga skador men nu har han blivit som vanligt. I hans familj så hade dem ganska stökigt och därmed fick sven mohati dåliga betyg i skolan. Sven mohati gillar att spela tennis och vara med sina vänner. Sven mohatis favorit bil är audi rs6 och han är intresserad av bilar hana vill jobba med bilar och gick fordon programmet sven mohatis pappa dog när han v ar liten av bilolyckan detta gjorde sven mohati mycket deprimerad under sin barndom då han hittade på mycket duma saker. sven mohatis drömar det är att jobba på bilfirman och han vill också äga en fett audi rs6 som han kan köra runt i sven mohati är alltid tacksam och snäll mot alla men han har lite social exiety som gör så att han tycker de är svårt att prata med folk ibland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med är att alltid hålla en så hög rp nivå som möjligt jag kommer alltid ta alla saker seriöst och jag kommer inte lalla jag kommer spela för att det är roligt och jag kommer inte göra så dumma saker som att inte följa reglerna eller liknande jag kommer alltid göra mitt bästa och sen kommer jag att satsa på jobb rpn då jag vill jobba på en bilfirma och ha det bara allmänt gött jag kommer följa alla regler och göra roliga scenarion för båda parterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario är att man inte spelar för att vinna utan skapa ett socialt och roligt rollspel. Jag anser att ett scenario blir roligare om inte motparten spelar för att vinna. ett exempel kan vara att de är ett rån på en pizzeria alla poliser är där och dem är grovt överbemanade och de är riktigt sugna på att ba storma och ta rånarna men dem gör inte det eftersom det inte är kul för rånarna så dem gör scenariot roligare för mot parten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan ge exempel rdm är att man inte får döda utan grund läggande scenario vdm är att man inte får döda folk nlr är att om man dör får man inte komma ihåg någonting suntförnuft är att man ska använda sig av ett logiskt tänkande de vill säga att man inte ska göra efterblivna saker eller saker som är allmänt dumma cop bait hör man på namnet att man inte får störa polisen så dem ska jaga en rasism är att man inte får säga rasistiska ord

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat unive förut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit muntlig intervju på 48timmar.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka