Nekad NR1 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NR1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086016814/edit/info

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? NR1 #9775

Vem var det som bannade dig? Philip 320

Hur lång tid var din ban? Permanent tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? diskuterar bans, tjatar efter överklagan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag inte betedd mig så tror jag att dem bannad mig. Jag var väldigt desperat och ville bli unbannad på fivem servern och ville att någon skulle läsa min ban överklagn så därför snackade jag om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ville som sagt bli unbannad på fivem servern istället för att vänta och därför kollade jag me ban överklagan ansvariga så att de skulle läsa min ban överklagan. Sedan taggade jag Philip 320 eftersom jag tänkte att han kunde hjälpa mig men istället blev jag bannad av honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och var inte så mogen i det jag skrev och därför var det mitt fel när det gäller att jag blev bannad. Jag tycker att jag var väldigt desperat i stunden och hade nästan inget tålamod alls med att vänta på att bli unbannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har kunnat lära mig mer om spelet då jag bara har blivit bannad ingame. Jag var väldigt ny inom rpandet och visste inte hur man skulle spela roleplay. Men med tiden har jag lärt mig att rpa bättre och kunna ta lärdom av mina misstag som jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte snackat om just detta änme med andra personer i discorden och istället väntat på att min ban överklagan skulle bli läst och godkänd. Samt att jag inte skulle taggat personer som är ansvariga inom detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ta upp ban överklagan i discorden för att skynda på processen. Istället vänta på att någon läser den och att man blir godkänd.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka