Accepterad NoxSage | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoxSage

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? noxsage.

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Jag heter Bengan Andersson och jag kommer orginellt från Sverige och jag föddes i Uppsala. Som barn så hade vi inte mycket pengar, kläder eller något hus. Mina föräldrar jobbade hårt. Tillslut efter ett och ett halvt år så lyckades mina föräldrar skrapa ihop 10 000 och då fick vi råd att köpa lite saker som behövdes. Jag brukar vara glad för den mesta men jag kan bli arg om någon irriterar mig. Min karaktär är en fundersam och snäll person. Jag gillar att vara med vänner, träffa nya personer och ha kul. Jag gillar också att jobba. Jag brukar jobba som skattjägare och jag fick jättemycket hjälp att påbörja mitt jobb. Jag och mina vänner brukar hyra en cykel och cykla runt och kul. Jag är inte så rik och har inte råd för en bil. Om jag får ett tillräckligt bra jobb som ger mig tillräckligt med pengar, tänker jag nog köpa ett hus, bil och telefon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jag är en bra RP:are och att jag är ofta inne på servern. Om jag har problem så brukar jag kunna få svar på dem frågorna genom att fråga personer som verkar vara snälla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna vinna i båda parterna och inte bara i en. Det gör så att det blir mer kul för båda två och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst dom. VDM står för Vehicle Deathmatch och det är att man åker in i en person eller bil helt utan anledning flera gånger.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kört på roleplay servrar i både andra fivem servrar och i en roleplay server i ett roblox spel som heter ERLC (Emergency Response Liberty County)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag hoppas bara jag blir godkänd.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka