Nekad NoTAxY | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoTAxY

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/080129/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? NoT_AxY#3258

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Svensson och han är 21 år gammal och han har föräldrar som är båda från Sverige, han har även en tjej som också kommer från Sverige, han är uppväxt i Malmö och är utbildad mekaniker. Som barn spela han hockey men slutade vid 14 års åldern. Han gillar och meka precis som sin far, ifrån 15 till 17 så gillade han att hålla på med mopeder men tröttnade tillslut. Nu gillar han meka med billar och starta små projekt som är enkla att göra färdigt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra till att serven ska ha ett seriöst Community utan lallare och jag tycker jag själv är bra på att rpa och att jag nästan aldrig blir bannad och jag har spelar på andra servrar och har erfarenhet inom rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar communityt* och tycker det är en bra rp server med många seriösa spelare.

Hur hittade du Unive? Den gången jag starta på Unive var när jag såg på Cosmos_bt stream men jag har även sätt den länge bara för att det är Sveriges största server och bästa om jag får säga så själv

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara roligt för alla och att jag ska ännu bättre på rpa och jag tror Unive kan göra hjälpa mig med det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jo jag skulle vilja bli krim och va med i ett gäng som har bra rp nivå t:ex ett gäng som inte bara skjuter hela tiden men som håller möten och viktiga samtal.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka