Nekad NORENZO | Chef-jobb ansökan [Sc styling] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Plåt_Niklas

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sc stayling chef

Vad heter du IRL? Jag heter Noah

Vad heter du på discord? norenzo

Hur gammal är du? Jag är 18 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela här innan sommaren Men sen tog jag en paus i en månad från rp men men kom sedan tillbaka och nu vill jag testa på att vara chef över sc stayling

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att jag anställer rätt personer som har hög rp nivå men samt så kommer jag att utveckla sc styling med mycket aktivitet men också ha lite samarbete med fler företag som exempelvis marja lisas att man skulle kunna ha en sort samarbete för att sc styling ska bli större och större i unive staden Osv

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jac har jobbat som chef på andra stora servrar innan jag kom hit och då har jag exempel varit Bilfirma chef. sjukvårdar chef osv men när det kommer till att vara sc styling chef så finns det några saker att tänka på och det första är att du ska behandla dina anställda både lika mycket som alla andra med du ska ochså berömma dom om då har exempel gjort ett bra jobb men också så ska du visa respekt mot dom. Sen om vi pratar om själva rpn så tycker jag att det är väldigt viktigt att använda SME/ME exempel sme hämrar delar osv sen finns det en yttligare del som jag tycker man ska använda sig utav och det är att man använder emote som gör att man få upp en ipad som man kan använda när man exempel ska skicka fakturor till någon osv. så det var lite av mina erfarenheter inom chef jobb

Hur ofta kommer du vara inne? är inne dagligen men om man ska skriva upp ett schema så är det
Måndag kl 3 på eftermiddag till kl 10 på kvällen
Tisdag kl 3 på eftermiddag till kl 10 på kvällen
Onstag kl 4 till 10
Tordag kl 2 till 11 på kvällen
Fredag kl 2 till kl 3 på natten
Lördag kl 12 till kl 3 på natten
Söndag kl 12 till 11 på kvällen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka