Nekad NordicViking | Medlem ansökning [Måns Erik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NordicViking

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199019667537/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Sutton

Vad är ditt discord namn? NordicViking#0075

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2001

Berätta om din karaktär. 30 årig man vid namn Olof Hansson. Olof har precis flyttat hit pga stök i gamla staden som narkoman och alkoholist. Som ung hade Olof inga problem utan vid 20 års ålder när hans föräldrar gick bort i en båt olycka under en segling. Men Olof har gått på rehab och anonyma möten för detta problemet och därav största anledningen till att han flyttat då hans vänkrets stod mellan andra missbrukare. Han lever för tillfället knapert med ekonomi. Olof har inget annat på register mer än narkotika brott. Men han har en tendens att ha attityd mot folk han inte gillar. Han är väldigt mån om dom vänner han har om dom så är nyktra eller inte. Jag tror att Olof kommer passa in i serven och bygga på korta men roliga scenarion.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill utveckla min RP förmåga och samt ha kul tillsammans med andra i detta community.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag spelade lite på Unive tills en vän bad mig söka till Out of Reality men kände att jag inte platsade in där riktigt.

Hur hittade du Unive? Via FiveM server lista.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och utveckla mitt RP:ande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? På unive har jag som mål att hitta nya vänner och ha allmänt kul, Samt att testapå nya karaktärer och utvecklas på så vis.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för tillfället så spelar jag inte så mycket FiveM då jag inte känt att jag lyckats med mitt RP:ande och söker därför Whitelist på unive istället då det kännssom en bättre server för mig.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top