Nekad nordensson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vossybop

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/skreja/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e7dd4ac

Vad är din discord tagg? skreja, även hetat vossy1111

Vem var det som bannade dig? 👠Det var inte alla som fick en klakesko i huvudet, det var snarare du! (BanID: flamingo-dynamit-3409)

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärlig, så vet jag ej. Jag var bannad i 20 dagar, kommer tillbaka är inne som icke medlem max 10 minuter. (ifall jag nu har gjort något, så kan jag förklara de)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute, kom tillbaka såg att de var restart sedan skulle jag testa att gå in, men då var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det vet jag inte, då jag kanske har gjort något, men kan förklara isåfall :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lång historia, 320 vet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte blivit bannad dom 20 dagarna, det var väldigt onödigt av mig. Fattar om du tycker att de var droppen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag aldrig ska rollspela som kriminell, då det oftast slutar dåligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka