Accepterad nomiz | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nomiz

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nomizz/

Ditt Hex-ID: 110000103ad776c

Vad är din discord tagg? nom1z

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 123123123.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För en skrev till Ludde att vi satt och meta i en discord där vi burkar skriva lall saker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en hängis i våran mc klubb som hade lämnat via telefon så vi åkte och tog hand om han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker inte det var någon meta i dom bilder han fick se, Ja visst vi skrev väll om saker ig men vi tog aldrig den infon ig efteråt
Tycker att Ludde hade kunnat bett mig hoppa support så hade han kunnat höra båda sidorna samt jag hade kunnat visat han bättre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för powergaming för desyna för en av era staffs att välte med bilen men på min skärm åkte jag bara på två hjul. Fick 3 dagar för det.
Och en annan gång fick jag för kallade på staff via twt. fick 12 timmar för det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte pratat om saker som händer inne på unive på en discord

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte prata om saker i discord ? Fast även om inte tar infon ig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka