noahswe1
Icke Medlem
- Meddelanden
- 33
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199075360513/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Vet ej
Vad är din discord tagg? Alt + F4#6666
Vem var det som bannade dig? Vet ej
Hur lång tid var din ban? Blacklist
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blacklist
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade personer inne på marja-lisas.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på marja-lisas och dödade ungefär 3st personer.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag fattar nu och jag ångrar det enormt för att jag älskar multistaden men jag tänkte inte bara i stunden. Multistaden is da shit så att säga, jag älskar multistaden för scenarion och alla fina staffs osv.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många gånger för onödiga saker och minst 6st är felaktiga. Jag har gjort mycket fel men jag har förändrats enormt.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tänka på saker innan man jag gör det, jag kommer aldrig göra det igen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut. Jag ber så mycket om ursäkt för mina misstag och det kommer aldrig att ske igen.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Vet ej
Vad är din discord tagg? Alt + F4#6666
Vem var det som bannade dig? Vet ej
Hur lång tid var din ban? Blacklist
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blacklist
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade personer inne på marja-lisas.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på marja-lisas och dödade ungefär 3st personer.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag fattar nu och jag ångrar det enormt för att jag älskar multistaden men jag tänkte inte bara i stunden. Multistaden is da shit så att säga, jag älskar multistaden för scenarion och alla fina staffs osv.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många gånger för onödiga saker och minst 6st är felaktiga. Jag har gjort mycket fel men jag har förändrats enormt.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tänka på saker innan man jag gör det, jag kommer aldrig göra det igen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut. Jag ber så mycket om ursäkt för mina misstag och det kommer aldrig att ske igen.
Har du läst våra regler? Ja