Accepterad NoicesHyper | Whitelist ansökning (Razmuu)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoicesHyper

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: NoicesHyper

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873129620/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Noice#1185

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi Wahaji och han kommer från somalien i en tuff bakgrund där han behövde döda eller bli dödad. Han är 32 år och han har 9 bröder och en mamma och pappa. Han tillhör kriminalitets familjen Wahaji och är broder med dagens Dragan Pavic (före detta Mukhtar Wahaji) och Oppa Wahaji. Han har precis flyttat från somalien och känner sig lite vilsen men sen går han till Dragan för att kunna vara med i gänget Wahaji och tjäna snabba cash. Hans livsmål och framtidsplaner är att gå med i Wahaji gänget och tjäna tillräckligt med pengar för att kunna försörja sin framtida familj tills han dör. Hans intressen är fotboll, basketboll, vapen, droger, pengar, familjetid, tjejer och musik. han föddes 22 oktober 1988 och växte upp i somalien i en stad som heter Ceerigaabo och när han var tolv dog hans föräldrar och han behövde försörja för alla sina 9 yngre bröder och gav allt för att dem ska klara det i livet. Han fixade flygbiljetter till sverige åt alla 9 när han var 23 så att dem kunde leva ett bra liv men han lämnade sigsjälv kvar i somalien i 8 mer år för att bo med sina 2 farbröder tills han blev 31. Sen flyttade han till sverige för att mukhtar sa att han har ett bra jobb för han som en gängmedlem i Wahaji gänget.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har mycket erfarenhet inom RP i olika servrar både whitelistade och owhitelistade och jag vet hur man roleplayar seriöst och bra. Jag kommer att bidra med bra RP för att förbättra allas RP upplevelse så att alla har kul och bra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har hört bra rekommendationer från olika vännner om servern och jag tror och hoppas på att deras rekommendationer är korrekta för att jag letar efter en ny bra RP server att spela i.

Hur många timmar har du på FiveM? 1279 timmar

Hur hittade du Multistaden? Genom rekommendationer från vänner

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka