Ej Antagen Noels | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LM.1904

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? noelsander

Vad heter du på discord? kaleanka123

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? jag vill hjälpa många få mycket spelare ta många repports och vill hjälpa staff teamet. och ta många i support. och vill testa hur de känns. och va mod sen vill jag få in mycket staffs, så att de tar mycket repports/support och vill få in mycket spelare till serven. och hjälpa serven,

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? ja de är jätte viktigt för dom kanske inte fattar och inte vet vad dom ska göra,

Får en ansökan vara kopierad, isåfall vet du hur du kollar det? nej man får inte kopiera någons ansökan, och ja jag vet hur man kollar de.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? nej de tycker jag inte,

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville jag skulle vela ha et bra forum där ingen härmar varandra och där. dom tar tid på sin ansökan ifall dom skulle ansöka och att ingen ljuger och att alla är ärliga,

Hur ser din aktivitetet ut? jag är aktiv 7 timmar per dag,

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? inte så mycket bara att jag är redo att gå med i staff teamet,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka