Nekad NoCap | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoCap

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripens taxi eller Trygg-Hansa

Vad heter du IRL? Frans

Vad heter du på discord? NoCap#6935

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Vet it tror runt 255!

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Trygg-Hansa för att jag skulle vara en bra chef. Jag har erfarenheter inom bilar. Jag vet hur man anställer folk och så. Jag skulle styra jobbet bra. Jag är bra på att styra folk också. Jag skulle sköta jobbet bra igenom att anställa rätta person och många personer. Jag skulle göra att flera personer brinner för yrket genom att vara en bra chef. Då mina arbetare kommer gilla mig och jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbet mycket inom bilar. Så jag vet många bilar och bilars nypris. Jag har vart vice boss i ett gäng så jag vet hur man anställer och kollar hur panelen.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Peter Rätzz han är 21 år och gillar att styra över folk. Han hade en tuff upp växt för hans mamma dog i tidig ålder. Peters pappa kunde inte hjälpa Peter någonting. Det ända Peters pappa gjorde var att drack öl eller annan. Så Peter fick klara sig själv. Köpa egen mat och kläder. Peters pappa jobbade ju inte och då inte kunnat dra in pengar. Detta gjorde att Peter fick ta sina egna pengar. Men Peters pappa gav inte några pengar till Peter då han inte hade några pengar själv. Peter fick tjäna pengar själv på sitt eget sätt. Peter började sälja droger. Detta gjorde att han drog in väldigt mycket pengar. Så han kunde köpa eget skit. Detta gjorde att Peter inte mådde så bra tillslut. Så han tog tag i dit liv och ville ta nästa steg.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag jag kan. Vardagar 15- 22 helger 9-23 fredagar 12:30 - 23

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Unive är den bästa rp servern jag vet!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka