Nekad Nobba (Egghovod) | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
145
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199157886534/

Ditt Hex-ID: 110000147623e46

Vad är din discord tagg? Nobba31

Vem var det som bannade dig? wux tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: staffdiss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har helt ärligt ingen aning varför jag blev bannad har försökt prata med forsgren32 och wux men ingen av dem vill säga varför jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev bannad för 12 timmars regeln och då ville jag veta varför jag blev bannad så jag hoppade support. Forsgren32 drog in mig och jag förklarar situationen. jag sa att jag gärna ville prata med Wux eftersom att det känns som att han bannar mig nästan utan anledning och för ingenting varje gång jag är inne på servern. Han säger att han är upptagen och inte kan hjälpa mig och jag förstår ingenting klockan va mitt i natten och de var typ 50 spelare inne på servern. Han borde väll ha tid att snacka med mig ett par minuter tänker jag men nej han vägrar komma support och forsgren känns väldigt oseriös i support. Det kändes som att han skrattade åt mig efter varje mening jag hade sagt. Han mutade micken och nästa gång han pratade hörde man att han hade ett leende på läpparna. men vi kom inte fram till något i support och jag valde att försöka skriva till wux själv men han vägrar svara mig och har alltid gjort det. Jag vet att han säkert har mycket att göra om dagarna som unive staff men han borde ha tid i 30 sek

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är felaktig eftersom att jag inte vet om att jag har gjort något olämpligt. jag har frågat forsgren men får ett dåligt svar som inte säger något jag har inte fått sätt några bevis eller liknande. så ja jag tycker att denna bannen är felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina banns från tidigare är så länge sedan så jag kommer knappt ihåg skulle tro att det har ocvh göra med när jag var ny på servern och inte kunde reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning vet inte ens vad jag är bannad för

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte vad jag har gjort för fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka