- Meddelanden
- 177
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah
Vad heter du på discord? N0ah#1817
Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:55 - 21:30
Tisdag 15:30 - 21:30
Onsdag 15:45 - 21:30
Torsdag: 15:35 - 21:30
Fredag: 13:45 - 00:00+
Lördag: 09:00 - 00:00+
Söndag 09:00 - 22:45
Aktiv på discord dagligen
Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som underlättar för staffs. En servervakt hjälper till med små ärenden som staffs skulle gjort exempel Dvar bilar , banner spelare som gjort fel. En servervakt enligt mig är en förebild som alltid ska vara den bättre i sitvationer ex den som inte blir bannad. En servervakt ska vara trevlig och hjälpsam. En servervakt ska vara aktiv, mogen,jag vet vad man inte får göra och vad man får göra. Jag vet vad som gäller och hur man beter sig. En server vakt ska inte abusa sina perms. Tex Revva för man är hungrig inagme eller man tagit skada sedan revvar. En servervakt enligt mig ska ha rätt så bra Koll på kommandon. Jag har varit Servervakt 3 gång innan. Jag var servervakt i CA 4 månader. Jag har varit Helper x2 så har bra koll på regler, kommandon, rätt och fel. Jag vet när man får använda sina perms och har tidigare erfarenheter. Jag har bra koll ingame och sv delen är inget nytt för mig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vet vad en servervakt gör och känner att jag nu vill ansöka igen till servervakt. Jag har tidigare erfarenheter inom servervakt relaterade grejer.
Jag är Aktiv, Jag har bra koll på saker och ting. Jag vet alla kommands inom servervakt delen. Jag har bättre koll på servervakt relaterade grejer än var många andra har vilket underlättar enormt. Jag är mogen nog att få denna rollen. Jag kommer dagligen jobba som servervakt som alla kanske inte hade gjort.
Jag har somsagt varit Servervakt, helper x2 så jag tror jag skulle ha mer koll än vad andra har. Jag tycker själv jag passar som servervakt och tror jag skulle göra mycket bra handlingar i mitt arbete. Jag är dagligen aktiv vilket är rikgit bra.
Jag kommer hålla mig till den bättre nivåm vilket andra kanske inte gör.
Jag vet vad jag gör i olika sitvationer och sköter det sedan suveränt. jag har bra koll på regler.
Cad hat gar sätt nu behöver man bevis osv för att revs vilket är bra! Jag anser att jag är tillräckligt mogen för att få denna rollen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att man tex bannar någon för att man förlorar scenario, eller att man revver efter ha dött.
Eller dvar sin bil när polisen tar en så att dom ej kan söka igenom bilen.
Vad heter du på discord? N0ah#1817
Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:55 - 21:30
Tisdag 15:30 - 21:30
Onsdag 15:45 - 21:30
Torsdag: 15:35 - 21:30
Fredag: 13:45 - 00:00+
Lördag: 09:00 - 00:00+
Söndag 09:00 - 22:45
Aktiv på discord dagligen
Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som underlättar för staffs. En servervakt hjälper till med små ärenden som staffs skulle gjort exempel Dvar bilar , banner spelare som gjort fel. En servervakt enligt mig är en förebild som alltid ska vara den bättre i sitvationer ex den som inte blir bannad. En servervakt ska vara trevlig och hjälpsam. En servervakt ska vara aktiv, mogen,jag vet vad man inte får göra och vad man får göra. Jag vet vad som gäller och hur man beter sig. En server vakt ska inte abusa sina perms. Tex Revva för man är hungrig inagme eller man tagit skada sedan revvar. En servervakt enligt mig ska ha rätt så bra Koll på kommandon. Jag har varit Servervakt 3 gång innan. Jag var servervakt i CA 4 månader. Jag har varit Helper x2 så har bra koll på regler, kommandon, rätt och fel. Jag vet när man får använda sina perms och har tidigare erfarenheter. Jag har bra koll ingame och sv delen är inget nytt för mig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vet vad en servervakt gör och känner att jag nu vill ansöka igen till servervakt. Jag har tidigare erfarenheter inom servervakt relaterade grejer.
Jag är Aktiv, Jag har bra koll på saker och ting. Jag vet alla kommands inom servervakt delen. Jag har bättre koll på servervakt relaterade grejer än var många andra har vilket underlättar enormt. Jag är mogen nog att få denna rollen. Jag kommer dagligen jobba som servervakt som alla kanske inte hade gjort.
Jag har somsagt varit Servervakt, helper x2 så jag tror jag skulle ha mer koll än vad andra har. Jag tycker själv jag passar som servervakt och tror jag skulle göra mycket bra handlingar i mitt arbete. Jag är dagligen aktiv vilket är rikgit bra.
Jag kommer hålla mig till den bättre nivåm vilket andra kanske inte gör.
Jag vet vad jag gör i olika sitvationer och sköter det sedan suveränt. jag har bra koll på regler.
Cad hat gar sätt nu behöver man bevis osv för att revs vilket är bra! Jag anser att jag är tillräckligt mogen för att få denna rollen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att man tex bannar någon för att man förlorar scenario, eller att man revver efter ha dött.
Eller dvar sin bil när polisen tar en så att dom ej kan söka igenom bilen.