Nekad Noahglimme | Ban Överklagan [ZapeValle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glimme

Aktiv Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
168
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199494037442/

Ditt Hex-ID: 11000015b6b7fc2 hade lite krångel men tror det blev rätt nu.

Vad är din discord tagg? glimme09

Vem var det som bannade dig? ZapeValle

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för att jag begick ett regelbrott och det var helt rätt. Men grejen var att jag inte visste att man inte fick skriva så för att jag har sett många andra göra det. Det var därför jag gjorde som jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag dog på mekonomen kommer inte ihåg varför för att jag fick inte bannen direkt. När jag låg där död så såg jag att en annan karraktär Greg bara gick förbi mig. Då tänkte jag att han inte sett mig. Det första som jag tänkte då var att skriva i ooc för att jag har sett att flera andra gjort det andra gånger. Till exempel vid sjukan där folk skrivit kan någon bära upp mig vilket jag tänker är lite samma sak. Sedan tog Greg mig till sjukan och jag fortsatte att rpa som vanligt. Sedan idag när jag gick in på fivem kom jag inte in på unive och då blev jag chockad och kunde inte komma på varför. Tills jag läste varför jag blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tänker att det var rätt att banna mig. Jag tänker att staffen gjort rätt som bannat mig enligt de regler som gäller. För att jag fattar nu att man inte ska skriva så. Så jag kan erkänna att det var fel av mig att göra så. Men jag har bara rpa i ungefär 3 veckor och lär mig därför mycket i spelet. Så att när jag ser andra göra en sak så tänker jag att jag kan göra samma för att jag håller på att lära mig hur det fungerar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en tidigare ban och den var helt rätt gjord. Det var en ban på alla som jobbade på mekonomen. För att alla åkte runt med v90 och hålla koll på vad som händer och laga bilar under tiden som en rolig sak. Sedan gick det lite överstyr när alla körde in på Auto och alla åkte på en ban för det. Det som jag lärt mig av det är att inte lyssna bara på de högre personerna utan jag måste också tänka igenom själv om det är rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gjort annorlunda genom att inte skriva så i ooc. Om samma sak hände igen så skulle jag inte skriva så för att nu vet jag att man inte får det. Så ja om vi hade backat tiden så hade jag 100% gjort annorlunda för att jag vill väldigt gärna fortsätta rpa och lära mig spelet mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart så har jag lärt mig av den. För att jag visste inte att man inte fick det. Jag har koll på reglerna men eftersom att jag så många gånger sätt andra skriva det så tänkte jag att det var ok.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka