Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198287366480/
Ditt Hex-ID: Noa H
Vad är din discord tagg? förihelvete#1489
Vem var det som bannade dig? Pubbis
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade krascha in i en bil med en voi
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte som vanligt med en voi på väg mot bilfirman och när jag kom till parkeringen så var en grå range rover på väg ut från parkering och jag råkade oavsiktigt, med hastighet på 35 km/h, krascha in i bilen.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban. Eftersom att detta är ett rollserver och att olyckor kan hända. Mestadels att jag inte körde på en person jag råkade köra in i en bil. Min dator laggade också som därmed gjorde att jag själv tappade kontroll över voien och råkade krascha in i bilen. Jag gick av voien och försökta få kontakt med han i bilen men hann inte. Han körde bara iväg.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit avstängd någon gång förut.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Är ganska osäker eftersom att det bara var en olycka.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte riktigt
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: Noa H
Vad är din discord tagg? förihelvete#1489
Vem var det som bannade dig? Pubbis
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade krascha in i en bil med en voi
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte som vanligt med en voi på väg mot bilfirman och när jag kom till parkeringen så var en grå range rover på väg ut från parkering och jag råkade oavsiktigt, med hastighet på 35 km/h, krascha in i bilen.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban. Eftersom att detta är ett rollserver och att olyckor kan hända. Mestadels att jag inte körde på en person jag råkade köra in i en bil. Min dator laggade också som därmed gjorde att jag själv tappade kontroll över voien och råkade krascha in i bilen. Jag gick av voien och försökta få kontakt med han i bilen men hann inte. Han körde bara iväg.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit avstängd någon gång förut.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Är ganska osäker eftersom att det bara var en olycka.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte riktigt
Har du läst våra regler? Ja