Accepterad no2herkules | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

no2herkules

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? no2herkules

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Piortek Vladislav

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, hänsynslös, karismatisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Född och uppvuxen i en tuff förort, med massor av våld och fattigdom. Som ung drogs han in i den undre världen genom småjobb åt små gäng. Pågrund av hans smarta hjärna så utvecklades han snabbt i gängevärlden och klättrade bland de mäktiga personerna. Nu ser han ljust på framtiden och förösker förbättra sina misstag. Med hans stora hjärna vll han utbilda sig och göra rätt för sig själv, genom att ge tillbaka till folket. Han vill utbilda sig till polis och göra tjänster åt samhället. Han gör sitt bästa för att bli en så stor och bra förebild åt de små folket i samhället så de har Piortek som en förebild

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och engagerat rollspel där jag fokuserar på att skapa trovärdiga och djupa scenarien.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda i scenariet har kul och man inite bara spelar för att vinna eller liknande

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, inget som jag kommer ihåg av

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm och copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är bra på att rollspela

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: mer om framtida planer

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: mer om framtida planer

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
fixat

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka