Ej Antagen Nlstorm01 | Chef-jobb ansökan [nekad ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nlstorm01

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Galaxy Nightclub

Vad heter du i verkligheten? Didrik

Vad är ditt användarnamn på discord? Nlstorm01

Ange ditt födelsedatum: 30 Juni 2008

När fick du medlemskap på Unive? 11 Juni 2024 men har varit medlem innan det också.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja har jobbat där nu ett tag så har erfarenhet hur det fungerar. Har ävenockså varit högt upp i jobb som Marja-Lisas så har erfarenhet hur man hjälper och vad man ska göra för att driva ett jobb.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att försöka få upp det igen då jag på senaste tiden tycker det inte varit så aktivt på och tycker det har varit ganska dött. Så jag ska försöka få arbetare som vill jobba där och kommer kämpa för att det ska bli en grej att folk på kvällen väljer att åka dit och ha det som en gemensam plats och ha kul och rolig rp. Det jag vill göra är att få upp aktiviteten där så det inte bara ska vara en tom plats där längre utan nu en del av Unives RP på servern. Där det ska vara serös rp, social rp men också väldigt kul rp. Med det så vill jag ha en serös nattklubb där alla arbetarna ska vara serösa och vilja jobba där och vill att det ska bli större och följa reglerna och är starkt emot korruption, ser jag något sånt så blir du av med jobbet direkt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer ha tid att kunna vara chef och skulle verkligen vilja vara det och om jag blir chef så är jag en sån person som kämpar för mina mål som jag skrev där uppe så vill jag att Galaxy Nightclub ska bli en plats där bara våran rp sätter gränserna.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad , Inte verifierad vilket är ett krav för att bli chef !

//
Jobb ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka