Accepterad NisseX | Whitelist ansökning [Thed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NisseX

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Användarnamn: NisseX

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199035785552

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? NisseX#3672

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2020

Berätta om din karaktär. Musse Heal, 24år, haft en tuff uppväxt och hamnat med fel personer och valde att gå den kriminella vägen vilket Musse skulle komma att ångra, han gick sedan vidare till Bennys och arbetade där ett bra tag och nu vill han söka sig vidare till mekaniker då han har ett brinnande intresse för bilar. Sedan är Musse en väldigt social och glad person av sig ställer upp ofta och är hjälpsam.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en aktiv person som kommer jobba inom något lagligt yrke där det behövs personer i tjänst och är allmänt skön person

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Diggar er server och känner en del personer här som lirar här så tänkte att jag vill börja lira här mer

Hur många timmar har du på FiveM? 1000minuter ungefär

Hur hittade du Multistaden? Via vänner

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? För tillfället nej

Jag har inte riktigt hittat en server ännu och gillar eran server tycker den e bra har lirat här en del och vill testa på lite olika whitelist jobb mer eller mindre

utveckla på frågan: Varför ska just du bli whitelistad.
Jag har inte riktigt hittat en server ännu och gillar eran server tycker den e bra har lirat här en del och vill testa på lite olika whitelist jobb mer eller mindre

Godkänd.
Välkommen till multistaden som whitelist

låser&arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka