Accepterad nisse33333333333 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198335961618/

Ditt Hex-ID: steam:11000011664aa12

Vad är din discord tagg? alphamale_1111

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-03 175831.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pågrund av fusk som gjorde att jag kunde se igenom väggarna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte helt men jag var i ett samtal med roziii och då visade jag mitt fusk och det lädde till en bann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte det var en välförkänt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte instalerat något fusk och inte användt det och att ha tänkt igenom mitt beslut innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, min bann skedde för väldigt länge sedan och jag har vuxit upp och mognat nu till att förstå att fusk bara förstör rpn och allt kul. jag hoppas ni staffs kan förstå mig när jag säger att det inte kommer hända igen utan nu vill jag bara rpa vanligt med ett civilt jobb på servern. jag tillbringer mycket bra social rp och rolig rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka