Nekad Nisse123 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nisse123

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/asdinjbresdf/

Ditt Hex-ID: 11000013c23e1b6

Vad är din discord tagg? loose335, eller rickard rickard är mitt smeknamn bara

Vem var det som bannade dig? ^1Yummy

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt utan krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis på unive har krim men jag har inte krim men vi tänkte att jag skulle skjuta utan krim och hoppades att ingen skulle märka. några hetsade mot oss och sen. hamnade vi i en skottlossning och vi dödade typ 3 pers sedan åkte vi iväg och då såg jag att nån sökte i genom mig. Och då så dum jag var så quitade jag för jag trodde att jag inte skulle bli bannad. Men det blev jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktigt att perma banna mig jag tycker istället 2-4 veckors ban. Jag tycker att dem borde ha skrivit att jag skulle hoppa sup så hade vi kunnat prata om det och sedan banna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad innan men det är för länge sedan satt jag kommer knapast ihåg det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade såklart inte skjuta utan krim så dum som jag var. och sedan inte c loggat för då hade det nog sagt att jag skulle hoppa sup

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig ifrån min ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka